Returnarea produsului
Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, înainte de primire a acestuia. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum, precum și un document, care dovedește faptul și condițiile de cumpărare a acestui produs. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.
În caz că clientul refuză podusul în conformitate cu condițiile enumerate mai sus, vînzătorul îi returnează suma achitată pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai târziu de 15 zile de la data de primire de către vînzător a cererii scrise din partea clientului.
Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare
Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare vânzătorul sau producătorului, și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul termenului de valabilitate. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzătoare. În cazul respingerii Contractului de acord de către Client și prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, în conformitate cu condițiile enumerate mai sus, suma achitată urmează să fie returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către vânzător.
Rambursarea banilor achitați
Suma de bani achitată se returnează clientului în același mod, în care a fost efectuată plata pentru produs.
Lista de acțiuni în caz de încălcare de către Vînzător a condițiilor de sortiment. În cazul detectării în comanda livrată a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda și de a cere înlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitați pentru produs. Dacă înlocuirea produsului este imposibilă, Vânzătorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată de Client, iar banii achitați sunt returnați în modul prevăzut în condițiile enumerate mai sus Informația detaliată despre pretențiile către calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe orice cale de contact al Vânzătorului.
În caz de returnare a banilor Clientul trebuie să anunțe Vânzătorul la contactele de pe site.